آیلینآیلین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

دخترم ثمره عشق مامان و بابا

واکسن دو ماهگی

1392/12/3 16:31
نویسنده : مامانی
144 بازدید
اشتراک گذاری

روزهایی که قرار بود ببرم تا واکسن دوماهگیت بزنن خیلی استرس داشتم بعد واکسن اصلا نمیتونستم چهرتو نگاه کنم وقتی نگات میکردم گریم میگرفت این عکس بعد قطره فلج اطفالت گرفتم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

Tabaa پیکسل پیکسل (VGA) و داروهای پیکسل                                                              

ما اونموقع تهران و خونه عزیزت بودیم صبح ساعت 8 بود که با عزیزت رفتیم درمانگاه نوبت گرفتم اول اندازه قد و وزنت گرفتن وزنت 4900 و قدت 48 شد بعد نوبت واکسنت رسید من نتونستم برم داخل عزیز تورو برد و صدای گریتو که شنیدم بغض گلوم گرفت سریع قطره استامینوفن بهت دادم تا دردت کم بشه قطره فلج اطفال نداشتن نه اونجا خیلی جاها قطره نداشتن  استرس اینو داشتم که قطره نیاد بعد یک هفته همین درمانگاه قطره داشت و من سریع تورو بردم و به اندازه سه قطره تو دهنت ریختن خیالم راحت شد با هم رفتیم خونه خاله رباب صبحانرو خوردیم با بابات چت میکردیم من ازت عکس میگرفتم وبه اون میفرستادم میگفت که خیلی دلش برات تنگ شده اونروز خیلی ناز شده بودی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

محدثه
15 بهمن 92 18:17
سلام ماشالله خدا انشالله براتون نگهداره اگر دوشت داشتید به سایت من هم یه سر بزنید دنیای عکس کودکان هست و با یه عالم امکانات که داره تکمیل میشه اگر دوست دارید می توانی دبه به سایت من هم سر بزنید www.taknini.ir عکس های که بیترین بازدید و یا دانلود را داشته باشند بصورت رایگان رتوش و یا تقویم و با تصاویر کارتونی ترکیب می شوند ممنون
بابایی
15 بهمن 92 22:57
واکسن دوماهگیش پیشش نبودم ولی خیلی استرس داشتم وخیلی خیلی نگران بودم خدا روشکر تموم شد