آیلینآیلین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

دخترم ثمره عشق مامان و بابا

روز اول تولد

1392/12/3 16:30
نویسنده : مامانی
166 بازدید
اشتراک گذاری

ای تنها دلیل رد کردن هر دلیل و ای تنها بهانه آوردن هر بهانه دیوانه مهربانی توام.........

ای بهترین چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوبتر شد که دنیای من شدی

پس برای من بمان و بدان که تو تنها بهانه برای بودنی

بهترین آهنگ زندگی من تبش قلب توست

و قشنگ ترین روزم روز شکفتنن

تو وجودت واسه من یه معجزه ست / مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه

روز میلاد قشنگت میمونه / توی تقویم دلم تا همیشه . . .

کارت پستال تولد

کارت پستال تولد

 

http://www.concordteacakes.com/images/shower/baby/mom-and-carriage_cake.jpg

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ماتیسا
17 بهمن 92 22:20
سلام مامان آیلین دخمل نازن بالای دیگ آش چه ناز بود هزار ماشالا خدا حفظش کنهبه ما هم سر بزنید matisa.niniweblog.com