آیلینآیلین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

دخترم ثمره عشق مامان و بابا

ای نام تو بهترین سرآغاز

1392/12/6 16:44
نویسنده : مامانی
948 بازدید
اشتراک گذاری

آیلین، دخترکم. می‌نویسم برای تو که تو را تنها برای تو و به خاطر تو دوست دارم. برای تویی که همیشه مجذوب قلب پاک و احساسات بی نظیرت هستم. برای تویی که یک لحظه دوری از تو برایم یک قرن می گذرد...دخترکم: شاید روزی که تو خود کلید این خانه را به دست بگیری و وارد شوی توان همراهی در من نباشد، می‌نویسم تا بدانی که تا همیشه از ‌آن منی و قلب من همیشه و همه جا برای تو در سینه می‌تپد.
دعای خیر من، مادرت، همیشه بدرقه راهت باشد.

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

تو مرا یاد کنی یا نکنی

  باورت گر بشود، گر نشود

  حرفی نیست؛

  اما...

  نفسم می گیرد در هوایی که نفس های تو نیست!

 

niniweblog.com

به من تکیه کن! من تمام هستی ام را دامنی می کنم تا تو سرت را بر آن بنهی! تمام روحم را آغوشی می سازم تا تو در ان از هراس بیاسایی! تمام نیرویی را که در دوست داشتن دارم دستی می کنم تا چهره و گیسویت را نوازش کند! تمام بودن خود را زانویی میکنم تا بر آن به خواب روی! خود را,تمام خود را به تو می سپارم تا هر چه بخواهی از آن برگیری,هر چه بخواهی از آن بسازی ,هر گونه بخواهی باشم!
در تمامی لحظه ها مرا داشته باش!

آغوش از پشت شکلک ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)