آیلینآیلین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

دخترم ثمره عشق مامان و بابا

بدون عنوان

1393/10/6 2:56
نویسنده : مامانی
365 بازدید
اشتراک گذاری

ای کاش...
ای کاش به خاطر خط خطی های روی دیوار که با دست های کوچک کودکم کشیده شده اند و او در خیالش تمام رویایش و عشقش به ما را به تصویر کشیده است به او روی ترش نمیکردم.
ای کاش به خاطر شکستن یک لیوان تنها یک لیوان به دست فرزندم من نیز قلب او را نمیشکستم.
ای کاش به خاطر فیلم مورد علاقه ام خودشیرینی کودکم را که جلوی تلوزیون با لبخند و آغوش باز ایستاده است و منتظر لبخند من است را به خشم و غضب تبدیل نمیکردم.
ای کاش هنگام زمین خوردن کودکم با تندی او را بلند نمیکردم و نگرانی هایم را با عصبانیت به او نشان نمیدادم.زمین زانویش را زخمی کرد اما من چه کردم؟قلبش را نیز زخمی کردم.
ای کاش من با کودکم کودکی میکردم و غرق در دنیای رنگارنگ او میشدم نه اینکه از او بخاهم که با من بزرگی کند...
من فرزندم را دوست دارم...
فرزندی که شوق نگاهش آرامش زندگی من است...
غصه هایش را با لبخند هایم خریدارم

پسندها (1)

نظرات (1)

مامانی عسل
17 دی 93 22:40
سلام دوست خوبم یکی یه دونه ما عسل ور جشنواره شرکت کرده . ر.زهای آخر جشنواره هست و به رای و حمایتت نیاز داره.خوشحال میشم عدد 90رو به شماره 1000891010 پیامک بزنی تا به رای هاش اضافه بشه.از هر خط فقط یک رای ثبت میشه.لطفا اگر می تونی رای های بیشتری بهش بده. ممنون .به ما هم سر بزن خوشحال می شیم.