آیلینآیلین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

دخترم ثمره عشق مامان و بابا

افتادن دخترم

1393/2/6 17:16
نویسنده : مامانی
303 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم امروز به طور وحشتناک از مبل افتادی تورو گذاشته بودم رو مبل نشسته بودی و بازی میکردی. مامانی رفت آشپزخونه تا به غذا سر بزنه یه دفعه یه صدای وحشتناکی اومد تو اول خوردی به میز جلومبلی بعد افتادی رو سرامیک عزیزم خیلی ترسیدم دستام تا یه مدتی میلرزید کل بدنت چک کردم خداروشکر ضربه ای ندیدی ولی خیلی ترسیده بودی و رنگت پریده بود نازم دیگه بهت قول میدم تنهات نزارم. مامانی اتفاقی واست بیوفته من میمیرم. ازت ممنونم که دختر قوی بودی و چیزیت نشد. تو مامانو دوست داشتی و خدا هم به من رحم کرد که دخترکم سالم و سلامته. عزیرم اولین افتادنت تجربه کردی. انشاءالله هیچ موقع تو زندگیت زمین نیوفتی و همیشه سرت بالا باشه

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  

... دخترم ای جانم...

دخترم ای شیرین تر از شهد عسل

دخترم صد شعر نو یکصد غزل

دخترم زیباترین رنگین کمان

آفتاب روشن این آسمان

دخترم یک عالمه مهر و وفا

برترین پیمانه جود و سخا

دخترم گلدان گلهای بهار

دانه ی یاقوت زیبای بهار

دخترم بر درد بی درمان شفا

یک ملک در ظاهری انسان نما

دخترم الماس انگشتر نشین

شاهکاری نیست زیبا تر از این


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بابایی
7 اردیبهشت 93 8:26
هرروز واسه سلامتی دخترم دعا می کنم وصدقه می ندازم ایشلا خدا به خاطر مظلومیت ومعصومیتش درپناه خودش حفظش می کنه
نیایش کوچولو
10 اردیبهشت 93 2:04
لبخند تو طلوع و بوسه ی تو غروب منه ممنونم بخاطر اینکه بهترین و شگرف ترین دوست و همدم منی.سلام دوست خوبم مطالب جالبی داری.خیلی وبتون باحاله به منم سر بزن با تبادل لینک موافقم
مامان رها
10 اردیبهشت 93 2:51
سلام مامان ایلین خوبی چه دخملی نازی داری ماشاله ایلین جون چند روزی از دخملی من بزرگتر خوشحال میشم بیاد به وب پانیذ دخملی منم سر بزنی و نظرتونو بگی http://panizz1392.blogfa.com/
مامان مهدیه
10 اردیبهشت 93 2:58
سلام دوست عزیز دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
پدیده
15 اردیبهشت 93 10:05
سلام عزیزم در مورد موردی که تو کلوپ امر خیر داده بودی مزاحمت شدم یه مورد دارم خیل ی عالی اگر دوست داشتی پیام بده بوس عزیزم خدا نی نی گلتو واست حفظ کنه ماهم برا سلامتیش دعا میکنیم