آیلینآیلین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

دخترم ثمره عشق مامان و بابا

حمام کردن آیلین

1393/2/25 1:56
نویسنده : مامانی
1,193 بازدید
اشتراک گذاری

آیلینم این روز سومی که اومده و مامام بابا رو شاد کرده دوتا مامان بزرگا اونروز حسابی آیلینو حموم کردن. اونروز اونا به جای شامپو سر، شامپوی بدن به موهاش زدن خاطره خوبی بود. عزیرم از همون روز اولی که بدنیا اومدی دستات تو دهنت بود ولی رفته رفته با شناخت دستات هدفدار اونارو میخوری و خودتو سرگرم میکنیniniweblog.com

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


6ge4t2ia56hz6664jb64.jpg

                     bathing in bathtub, shower smiley for orkut, myspace, facebook                 bañera animada                                                                                                               

 

تو را دارم ای گل ، جهان با من است

تو تا با منی،  جان جان با من است

چو می تابد از دور پیشانی ات

کران تا کران آسمان با من است

چو خندان به سوی من آیی به مهر

بهاری پر از ارغوان با من است

کنار تو هر لحظه گویم به خویش

که خوشبختی بی کران با من است

روانم بیاساید از هر غمی

چو بینم که مهرت روان با من است

چه غم دارم از تلخی روزگار

شکرخنده آن دهان با من است

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)