آیلینآیلین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

دخترم ثمره عشق مامان و بابا

سالگرد ازدواج

1393/1/31 1:34
نویسنده : مامانی
1,777 بازدید
اشتراک گذاری

گل زندگی ام

 فروردین 7 امین سالگرد ازدواج من و  باباییه

و خوشبختی ما با وجود تو در کنارمان کامل شد

دوستت داریم عزیزم

من در کنار تو و بابایی خوشبخترینم و خدا را شکر میکنم

و از همینجا به بابایی گلت تبریک میگم

                                       

 

يک تکه بلور از جنس حضور / يک ياس سپيد از رنگ اميد
با هرچي وفاست از سوي خدا / همه تقديم تو باد
عزيزم امروز فراموش نشدني ترين روز زندگيمه
سالروز ازدواجمان مبارك

 

 

عشق را با تو تجربه کردم، امید به زندگی را در تو آموختم ، محبت را در قلب تو یافتم

با هر تپش قلبم میگویم دوستت دارم و چشمان همیشه عاشقم در انتظار توست

تقدیم به همسر مهربانم

 

تقدیم به عشق زندگیم قسم به پاکی عشقمان تا آخر جاده ی زندگی همسفرت خواهم ماند و عاشقانه دوستت خواهم داشت یاد تو همیشه در ذهنم، عشقت در قلبم و عطر مهربانیت در وجودم جاریست 14 فروردین سالگرد یکی شدنمان مبارک
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)