آیلینآیلین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

دخترم ثمره عشق مامان و بابا

واکسن 6 ماهگی

1393/2/25 1:59
نویسنده : مامانی
968 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام دخمل گلم

عزیزم امروز صبح واکسن 6 ماهگیت زدیم البته چند روز زودتر زدیم چون میخواستیم تا عید حالت کاملا خوب باشه. صبح ساعت 7:30 بیدار شدیم البته من حالم زیاد خوب نبود و از ساعت 5 بیدار بودم. من و بابایی آماده شدیم کلی سرو صدا کردیم ولی تو خیلی عمیق خوابیده بودی و بیدار نمیشدی بابایی مجبور شد تورو صدا کنه تا اینکه آروم آروم چشمات باز کردی قبل رفتن من دوبرابر وزنت بهت استامینوفن دادم تا درد واکسن کمتر احساس کنی با همدیگه راه افتادیم رفتیم. داخل بهداشت کلی میخندیniniweblog.com خبر نداشتی که قراره بهت واکسن بزنن بابایی دلش نیومد بیاد داخل من رفتم پاهات گرفتم و واکسنت زدن. نسبت به چهارماهگی کمتر گریه کردی ولی دختر عاقلی بودی زود آروم شدی تا الان حالت خوب بود من نگران شبم انشاءالله که تب نکنی و حالت خوب باشه امروز کمپرس سرد رو پات گذاشتم فردا هم کمپرس گرم میزارم تا زودتر خوب بشه. الان که من دارم برات مینویسم تو با بابایی اتاق خواب خوابیدی

  اینم اندازه هات جیگر طلا :

وزن : 6 کیلو و 400 گرم      قد : 67 سانت      دور سر :43 سانت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)