آیلینآیلین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

دخترم ثمره عشق مامان و بابا

شروع غذای کمکی

1392/12/3 17:03
نویسنده : مامانی
188 بازدید
اشتراک گذاری

آیلینم امروز اولین روزیه که فرنی خوردی دوست داشتی من اصلا فکر نمیکردم بتونی بخوری من واسه اینکه دهنت باز کنی و قاشق بزارم دهنت صدای هواپیما، اتوبوس، قطار، ماشین پلیس ، بوق ماشین، حتی اسب درمیاوردم و تو میخندیدی و دهنت باز میکردی به این صداها عادت کرده بودی و دوستشون داشتی حتی موقعی که غذا نمیدادم این صداهارو درمیاوردم  دهنت باز میکردی و منتظر این بودی که من قاشق بزارم دهنت عزیزم وای چقدر ناز میخندیدی دلم واسه اون خنده هات تنگ شد. بعضی چیزها هستند که حرف های مادرانه هست. تا مادر نباشی لذت اونو درک نمیکنی. و حالا، من یک مادرم و شنیدن صدای خنده های از ته دل دخترم را با دنیا عوض نمیکنم.connie_feedbaby.gif

نایت اسکین

niniweblog.com

 عزیزم از شانس بدت تا حدودی سرماخوردگی داشتیniniweblog.com دکتر واسه عفونت گلو و گوشت

بهت شربت داده بود از طرف دیگه ویتامین آ د و قطره آهن هم باید بهت میدادم دوست نداشتم

غذای کمیکیتو همراه این شربتا بهت بدم ولی ناچار بودم شربتی که واسه عفونت گوشت داده

بود خیلی بدمزه بود همیشه موقع خوردن اون گریه میکردی و حتی با صدا درآوردن هم دوست

نداشتی بخوری دلم واست میسوخت ولی چاره ای نبود بعضی موقع شربت با شیر خودم قاطی

میکردم و بهت میدادم  تا کمی مزه اش بهتر شهTabaa پیکسل پیکسل (VGA) و داروهای پیکسل

                                                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

❤خونه نمدی❤
29 بهمن 92 1:21
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به ما بزن کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی خوشحال میشم خونه نمدی رو تو وبلاگ نی نیت لینک کنی با تشکر خونه نمدی