آیلینآیلین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

دخترم ثمره عشق مامان و بابا

دخترم در حال خواب

1392/12/5 16:30
نویسنده : مامانی
590 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی وقتی میخوابی خیلی ناز و مظلوم میشی بعضی موقع که زیاد میخوابی دلم برات تنگ میشه دوست دارم هرچه زودتر بیدار شی مخصوصا صبح ها که خیلی دیر پامیشی دلم خیلی برات تنگ میشه واسه خوابیدنت دوتا لالایی حفظ کردم که موقع خواب واست میخونم یکی لالایی داریوش و دیگری لالایی ساختگیه خودمه که اینو بیشتر دوست دارم یکی از لالاییات تو ادامه مطلب آوردمخمیازه

شکلک های جالب محمد

 

 بكسولات ديكور واثاث للمواضيع اكسسوارات اثاث بكسلي لتزين المواضيع        بكسولات ديكور واثاث للمواضيع اكسسوارات اثاث بكسلي لتزين المواضيع

 

الهی

به خواب کودکم آرامش،

به بیداری اش عافیت،

به عشق اش ثبات،

به مهرش تداوم،

وبه عمرش برکت جاودان عطا کن،

شکرانه اش بامن.

لالا می گم برات خوابت نمیاد
بزرگت می کنم یادت نمیاد
لالا کن بوته خوشرنگ پنبه
که با ما دست این دنیا به جنگه
شب مهتابیه امشب دوباره
مامات رفته دل من بی قراره
مامات رفته به جاده تباهی
الهی بشکنه قلبش الهی
می خواست با فقر و بدبختی بجنگه
می گفت بیهوده مردن خیلی ننگه
اجل اومد رسید هنگام مرگش
فنا شد در فساد اون قلب تنگش
شب مهتابیه امشب دوباره
مامات رفته دل من بی قراره
مامات رفته به جاده تباهی
الهی بشکنه قلبش الهی
می خواست با فقر و بدبختی بجنگه
می گفت بیهوده مردن خیلی ننگه
اجل اومد رسید هنگام مرگش
فنا شد در فساد اون قلب تنگش
سفارش کرده غمخوار تو باشم
به روز و شب پرستار تو باشم
بزرگ شی و بجنگی با گناهاش
که سامونی بگیره آرزوهاش
حالا من موندم و تو توی خونه
عزیزم قلب تو خیلی جوونه
حالا من موندم و تو توی خونه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)